CIS-Účtenky

Aplikace pro tvorbu a evidenci účetních dokladů pro STK/SME.

Stažení

Windows XP-10

Stáhnout

 

 

Stažení

Návod k obsluze

 

Historie verzí

Seznam aktualizací aplikace CIS-Účtenky

  • 2.2.7 - přidán denní přehled tržeb za vícedenní období včetně výstupní tiskové sestavy
  •  

  • 2.2.6 - přidání a možnost modifikace textu "Nejsme plátci DPH" pro neplátce DPH
  • 2.2.6 - přidán tisk seznamu podkladů k vystavené faktuře
  • 2.2.6 - sjednocení obrazovky úkonů a hlavičky faktury
  •  

  • 2.2.5 - oprava zápisu kategorie vozidla nového dokladu (ze zadávacího řádku)
  • 2.2.5 - možnost přidání poznámky do nového dokladu při platbě v hotovosti/kartou
  • 2.2.5 - oprava rozdílných výsledků uzávěrky (zobrazení/tisk)
  • 2.2.5 - tisk seznamu vydaných dokladů podle nastaveného zobrazení
  • 2.2.5 - oprava nepřidání stornovaných podkladů do vytvořené faktury
  • 2.2.5 - oprava textu na součtech uzávěrky ("hotově včetně platby kartou")
  •  

  • 2.2.4 - možnost odlišení více dodvatelů služeb stejné firmy
  • 2.2.4 - přidán modul pro vzdálenou správu TeamViewer
  • 2.2.4 - oprava přidání textu poznámky do faktury
  • 2.2.4 - přidána úroveň uživatele vybrat starší období než dnešní den (uzávěrky, vydané doklady)
  • 2.2.4 - přidána úroveň uživatele vybrat jiného uživatele při tvorbě uzávěrky
  • 2.2.4 - oprava uložení čísla dokladu (zamezení duplicit)
  • 2.2.4 - možnost potlačit kontrolu šíře papíru u tisku vydaných dokladů/uzávěrky tržeb
  •  

  • 2.2.3 - opravy v seznamu úkonů pro fakturaci:
  • 2.2.3   - zobrazení čísla dokladu (pokladu)
  • 2.2.3   - skrytí stornovaného dokladu
  • 2.2.3 - oprava tisku stronované účtenky na termotiskárně
  • 2.2.3 - pamatuje si velikost a umístění aplikace
  •  

  • 2.2.2 - oprava tisku na předvolenou tiskárnu
  • 2.2.2 - detekce pokladní tiskárny a nastavení formátu tisku
  • 2.2.2 - úprava sloupců sestavy Seznam vydaných dokladů
  • 2.2.2 - přidáno číslování listů u Seznamu vydaných dokladů
  •  

  • 2.2.1 - přidána tisková sestava "Seznam vydaných dokladů"
  •  

  • 2.2.0 - podpora pokladní tiskárny (termotiskárna)
  • 2.2.0 - oprava výběru položek pro fakturaci
  •  

  • 2.1.8 - nový doklad - přidány tlačítka pro rychlý výběr platby (hotovost/karta)
  •  

  • 2.1.7 - možnost volby tisku jména vystavitele dokladu (Administrace->Nastavení aplikace->účetní doklady->platba v hotovosti/kartou->Tisk účtenek)
  •  

  • 2.1.6 - oprava vyčtení kategorií vozidel u prohlídky před registrací
  • 2.1.6 - oprava výběru kategorie uzávěrky tržeb
  • 2.1.6 - oprava výběru úkonů při vystavení faktury
  • 2.1.6 - oprava zadání ceny pro jednotlivé kategorie
  • 2.1.6 - oprava sazby DPH při ručním zadání ceny (nový doklad)
  • 2.1.6 - oprava výběru zákazníka při platbě hotově/kartou
  • 2.1.6 - oprava uložení údajů evidovaného zákazníka
  • 2.1.6 - oprava uložení/smazání loga faktury dodavatele
  • 2.1.6 - nově přidáno v ceně za provedený úkon "Nařízená technická prohlídka"
  • 2.1.6 - nově přidáno u podkladů k fakturaci možnost změny datumu platby na pozdější datum
  • 2.1.6 - nově přidáno tlačítko pro zavření přihlašovacího formuláře
  • 2.1.6 - vydaná účtenka nově obsahuje jméno vystavitele (operátora)
  • 2.1.6 - na tisku uzávěrky tržeb přidáno DIČ dodavatele služeb
  • 2.1.6 - doplnění údajů zákazníka ze systému ARES podle IČO
  •  

  • 2.1.5 - oprava kategorie vozidla (TEST)
  • 2.1.5 - převod na velká písmena u vyčtení kategorie vozidla, provedení, VIN, typu motoru, registrační značky a čísla TP
  • 2.1.5 - stornování dokladu, změnu druhu platby nebo data vystavení dokladu může provést administrátor nebo vystavitel dokladu
  •  

  • 2.1.4 - oprava výběru kategorie ceníku při uzávěrce
  • 2.1.4 - označení stornovaného dokladu při tisku
  • 2.1.4 - okno výběru - po vyčtení z IS TP se načtené vozidlo vybere pro doklad
  •  

  • 2.1.3 - oprava (zákaz) přístupu, není-li uživatel přiřazen k žádnému dodavateli služeb
  • 2.1.3 - přidáno kritérium zobrazení tržeb podle kategorie služeb (např. technická prohlídka / meření emisí)
  • 2.1.3 - přidáno kritérium zobrazení tržeb podle jména operátora (kdo doklad vystavil)
  •  

  • 2.1.2 - možnost zadání záporné částky do dokladu (např. haléřové vyrovnání)
  • 2.1.2 - oprava možnosti výběru pořadí položek na faktuře
  • 2.1.2 - oprava vložení a tisku poznámky mezi položkami faktury
  •  

  • 2.1.1 - oprava zobrazení chyby po tisku účtenky. Po zobrazení chyby se nezavřelo okno nově vytvořeného dokladu
  •  

  • 2.1.0 - přidána přístupová oprávnění jednotlivých uživatelů, umožňující zabránění dostupnosti některých funkcí aplikace, v závislosti na přístupovém oprávnění
  •  

  • 2.0.0 - zcela nová aplikace, nahrazující předchozí "STK účtenky"
  •